محل لوگو

مجموعه افزونه های کاربردی وردپرس


مجموعه افزونه های کاربردی وردپرس

مجموعه 14 افزونه کاربردی و پرطرفدار وردپرس برای بهبود سئو سایت و بهینه سازی و افزایش سرعت سایت و کاربرذ های مختلف دیگر افزونه ها برای شما عزیزان با قیمت مناسب در قالب یک پکیج اماده کردیم!!!

 

افزونه های این مجموعه:

yoast premium 12.5:از Google و Bing بازدید کنندگان بیشتری را جذب کنید از رسانه های اجتماعی بازدید کنندگان بیشتری را جذب کنید تا مشتریان خود را افزایش دهید.

 

wprocket 3.4.12:به دنبال یک وب سایت سریعتر هستید؟ به لطف این افزونه ، وردپرس هرگز چنین کارآمد نبوده است. با استفاده از پیکربندی سریع وقت خود را تلف نکنید.  و با WP Rocket سایت خود را به سمت ستاره ها سوق دهید.

 

 5.3.8.9 wpflatvisualchat:این افزونه منحصر به فرد نه تنها به شما امکان می دهد تا از طریق چت انلاین با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید ، بلکه همچنین می توانید آنها را از طریق صفحات سایت راهنمایی کنید.

 

woolentpro 12.5: یک افزونه WooCommerce برای Elementor Page Builder است. WooCommerce Builder برای ساخت صفحات محصول سفارشی و صفحات بایگانی در این افزونه گنجانده شده است.

 

 3.1.0.2 Smart Offers:

سود خود را سه برابر کنید برای فروش بیشتر ، با تلاش کمتر ، تونل فروش قدرتمند ایجاد کنید اکنون می توانید از استراتژی فرابورس استفاده شده توسط برخی از بهترین شرکت ها در سراسر جهان استفاده کنید. پیشنهادات هوشمند به شما امکان می دهد در حالی که مشتریان خرید خود را انجام میدهند ، محصولات مرتبط و دیگری را به مشتریان ارائه دهید.

 

 

 

 

Optinwheelpro 3.2.1:افزونه گردونه شانس با نام WP Optin Wheel بهترین گزینه برای سودآوری بسیار بالا و تبدیل فروشگاه شما به یک ماشین پول سازی و همچنین نگه داری کاربران شما به عنوان یک مشتری وفادار می باشد! بدین صورت که شما برای کاربران خود یک گردونه شانس می سازید و داخل این گردونه شامل برش هایی هست که شما میتوانید در داخل آن کدهای تخفیف قرار دهید یا یک لینک دانلود محصول رایگان به عنوان هدیه برای کاربران خود قرار دهید!

 

 Jet Search 2.0.0: ابزاری قدرتمند برای پیاده سازی قابلیت جستجو به صفحات ساخته شده با Elementor است. این افزونه عملکرد گسترده ای را برای جستجوی سریع و دقیق AJAX فراهم می کند. با JetSearch ویجت جستجوی آژاکس ، ایده آل می شود وقتی می توانید جعبه جستجوی هوشمند را بیابید که پیش نمایش نتایج را بدون بارگذاری مجدد صفحه انجام می دهد.

 

instaautopost 2.0.6:

 

این افزونه به شما امکان می دهد تا بطور خودکار مطالب را در  اکانت اینستاگرام  خود ارسال کنید.

 

Google Related Keygen 1.1.0:این افزونه بیشترین جستجوی کلمات کلیدی را در Google ایجاد می کند. ایده های کلمات کلیدی را با تولیدکننده کلید واژه های مرتبط Google دریافت کنید و با کلمات کلیدی مناسب به مشتریان مرتبط به کسب و کار خود برسید. ضمانت نتیجه واقعی با api هوشمند.

 

Gravity Forms 2.4.1.5:این افزونه بدون شک بهترین افزونه فرم تماس برای وردپرس است.

 

Digits 6.1.0.5:این افزونه به کاربر سایت شما اجازه می دهد تا به راحتی با شماره تلفن همراه خود در وب سایت شما ثبت نام کند. دیگر نیازی به چک کردن ایمیل نیست فقط با یک پیامک ، هیچ کس مجبور نیست با استفاده از ایمیل سنتی در وب سایت شما ثبت نام کند ، زیرا این مرحله تنها یک مرحله نیست ، کاربر باید وارد حساب ایمیل شود - ایمیل را باز کند - برای تأیید ایمیل روی پیوند تأیید کلیک کنید و سپس وی به حساب کاربری در وب سایت شما دسترسی پیدا می کند.

 

Mobimall:این افزونه تمام دسته بندی ها و محصولات سایت ووکامرس شما را به نرم افزار موبایل Android و ios فروشگاه شما انتقال میدهد!!!

 

Beehivepro 3.2.0:تمام توان ابزار تحلیل وب سایت را با Beehive Pro روشن کنید ، داشبورد ، آمار و گزارشهای قابل تنظیم Google Analytics برای وردپرس. محتوای بهتری ایجاد کنید ، تبدیل ها را بهبود بخشید و سایتهای مشتری پسندتری را بر اساس رفتار بازدید کنندگان ، روندها و مکانهایی که از آنجا ترافیک به وجود می آید ایجاد کنید. 

 

Apex 2.1.1:نوار اطلاع رسانی Apex نوار اعلان پاسخگو وردپرس است که به شما این امکان را می دهد تا چندین نوار اطلاع رسانی جذاب را در وب سایت خود نشان دهید. می توانید بازدید کنندگان سایت خود را در مورد نسخه های جدید ، پیشنهادات ، معاملات ، پیام ها ، اخبار و موارد دیگر از این طریق اطلاع رسانی کنید.این افزونه دارای قابلیت پاسخگویی است که برایرسیدگی مجدد نیازهای مشتری ایجاد شده است.


مبلغ قابل پرداخت 117,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 859

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما