محل لوگو

افزونه موشک وردپرس wp rocket برای بهینه سازی سایت نسخه 3.4.1.2


افزونه  موشک وردپرس wp rocket برای بهینه سازی سایت نسخه 3.4.1.2

 

 

 

 

 

 

موشک وردپرس یک افزونه مبتنی بر ذخیره سازی و بهینه سازی وردپرس است که وعده می دهد "بارگیری سریع وردپرس را با چند کلیک سریع انجام دهد". در حال حاضر توسط 700 هزاروب سایت استفاده می شود ، زمان بارگذاری وب سایت شما را توسط:

 نسخه این افزونه 3.4.1.2 میباشد.

ایجاد حافظه نهان صفحه

فشرده سازی پرونده های HTML ، JavaScript و CSS

تصویر تنبل

و ویژگی های بهینه سازی بیشتر

 

 

از آنجا که می توانید بدون نیاز به تنظیمات پیچیده ، آن را با چند کلیک تنظیم کنید ، یک ابزار عالی برای مبتدیان است که وب سایت های سریع تری داشته باشند.

 

ویژگی ها وتنظیمات:

 

موشک وردپرس ویژگی های مفیدی را ارائه می دهد که بهینه سازی هر نوع وب سایت را آسان می کند.

 

تنظیم سریع

 

یک مشکل بزرگ دیگر افزونه های ذخیره سازی وردپرس پیچیدگی تنظیم و پیکربندی حتی برای کاربران پیشرفته است. این همان چیزی است که سازندگانموشک وردپرس با ایجاد یک افزونه حافظه پنهان که فقط چند دقیقه طول می کشد را حل کردند.

 

نحوه نصب و فعال سازی موشک وردپرس

 

پس از خرید ، لینک دانلود فایل زیپ را دریافت خواهید کرد بعد از دانلود فایل ان را در وردپرس با کلیک بر گزینه “Add New” در زیر افزونه ها و سپس با کلیک روی “Upload Plugin” آپلود نمایید.

 

 

 

 

پس از کلیک بر روی آن ، دکمه ای را مشاهده می کنید که می گوید "پرونده را انتخاب کنید". بر روی آن کلیک کنید ، و فایل زیپ مربوط به ان را ، آن را انتخاب کنید و بر روی "نصب کن" کلیک کنید.

 

 

مراحل نصب چند ثانیه طول خواهد کشید. پس از اتمام این کار ، باید دکمه ای را ببینید که می گوید "افزونه را فعال کنید". برای فعال کردن WP Rocket روی آن دکمه کلیک کنید.

 

 

 

هنگامی که WP Rocket را فعال کردید ، حافظه پنهان صفحه به طور خودکار شروع می شود. اما می توانید کارهای بیشتری با این افزونه انجام دهید.

 

پس از فعال سازی افزونه ، به لیستی از تمام افزونه های نصب شده خود منتقل می شوید. پس از آنجا ، باید WP Rocket را جستجو کرده و بر روی "تنظیمات" زیر آن کلیک کنید:

 

همچنین می توانید با کلیک بر روی "تنظیمات" در صفحه سمت چپ وردپرس و کلیک بر روی "WP Rocket". سپس تنظیمات WP Rocket را مشاهده خواهید کرد:

 

 

در پنل سمت چپ ، همه گزینه ها را برای پیکربندی حافظه پنهان ، بهینه سازی پرونده ، بارگذاری رسانه ، بارگذاری حافظه نهان ، بهینه سازی پایگاه داده ، CDN ، بهینه سازی تصویر و موارد دیگر مشاهده خواهید کرد.

 

صفحه ذخیره سازی

 

ذخیره سازی صفحه اصلی ترین ویژگی WP Rocket است. حافظه پنهان سایت زمانی که کاربری برای اولین بار از صفحه بازدید می کند ، محتوای صفحه انتخاب شده را ذخیره می کند. هنگامی که کاربر دوباره در همان صفحه را بازدید کند ، حافظه نهان سایت محتوای ذخیره شده را یادآوری می کند و خیلی سریعتر از اولین بازدید بارگیری می کند.

برای پیکربندی تنظیمات حافظه پنهان با WP Rocket ، کافیست به "تنظیمات" در صفحه سمت چپ وردپرس بروید ، روی "WP Rocket" کلیک کنید ، و سپس تنظیمات WP Rocket را مشاهده خواهید کرد.

 

روی "Cache" کلیک کنید و می توانید تنظیمات حافظه پنهان تلفن همراه ، حافظه پنهانی کاربر و طول عمر را تغییر دهید.

 

همچنین می توانید قوانین ذخیره سازی پیشرفته مانند حذف صفحات ، پاک کردن URL ها و موارد دیگر را تنظیم کنید. این تنظیمات را می توان در "Advanced Rules" یافت:

 

 

 

حافظه پنهان مرورگر(Browser Caching)

با حافظه پنهان مرورگر ، فایلهای استاتیک یک صفحه وب در مرورگر ذخیره می شوند (به عنوان مثال Google Chrome). پس از بازدید مجدد این صفحه ، فایلهای استاتیک نیازی به بارگیری مجدد ندارند و منجر به بارگذاری سریعتر می شود.

 

کوچک سازی(Minification)

WP Rocket همچنین باعث کاهش حجم پرونده های CSS ، JavaScript و HTML شما از طریق کوچک سازی می شود. این منجر به بارگذاری سریعتر می شود.

 

بهینه سازی پایگاه داده (Database Optimization)

 

برخلاف بسیاری از افزونه های حافظه پنهان ، WP Rocket همچنین به شما امکان می دهد پایگاه داده خود را تمیز کنید تا نفخ را از بین ببرید و سایز آن را کاهش دهید. می توانید یک برنامه پاک سازی دیتابیس به طور منظم تنظیم کنید یا به صورت دستی این کار را انجام دهید.

برای پیکربندی تنظیمات بهینه سازی پایگاه داده ، فقط به قسمت تنظیمات موشک WPبروید و روی "Database" کلیک کنید.

 

اینجا ، شما می توانید ویرایش ها ، پیش نویس های خودکار ، پست های حذف شده ، ارسال نامه های اسپم و حذف شده ها و موارد دیگر را با تیک زدن جعبه های آنها حذف کنید.

 

در پایین گزینه "Schedule Automatic Cleanup" را مشاهده می کنید که به شما امکان می دهد روزانه ، هفتگی یا ماهانه تمیز کردن پایگاه داده را برنامه ریزی کنید. اما مراقب باشید از بانک اطلاعاتی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید زیرا پاک سازی قابل برگشت نیست.

 

پس از تنظیم تنظیمات ، روی "Optimize" کلیک کنید.

 

 

 

بارگیری تنبل (Lazy Load)

هرچه تصاویر صفحه شما بیشتر باشد بارگیری بیشتر طول می کشد. یک راه حل ساده در اینجا ویژگی Lazyload است که تصاویر را زمانی بارگذاری می کند که بازدید کنندگان به پایین صفحه حرکت می کنند و نه بارگیری تمام تصاویر به صورت یک جا انجام نمیشود.

در بخش "رسانه" می توانید بارگیری را برای تصاویر ، iframes ها و فیلم ها فعال یا غیرفعال کنید. همچنین می توانید ایموجی ها و embed ها را فعال یا غیرفعال کنید.

 

سازگار با افزونه های تجارت الکترونیک(E-commerce Friendly)

 

بسیاری از افزونه های حافظه پنهان با پلاگین های تجارت الکترونیکی مانند Woocommerce سازگار نیستند و باعث ایجاد انواع مشکلات برای بازدید کنندگان می شوند.

 

از آنجا که این افزونه ها تمام صفحات از جمله سبد خرید ، پرداخت و صفحات داده حساب را در خود ذخیره می کنند ، بازدید کنندگان قادر نخواهند بود سبد به روز شده و سایر جزئیات را مشاهده کنند. در صورت عدم کنترل ، این امر پیامدهای جدی در تجارت شما خواهد داشت.

 

WP Rocket کاملاً با افزونه های تجارت الکترونیکی مانند Woocommerce ، Easy Digital Download ، iThemes Exchange ، Jigoshop و WP-Shop سازگار است. تمام صفحات Woocommerce بطور خودکار شناسایی می شوند.

 

 

پشتیبانی و سازگاری چندزبانه

 

WP Rocket همچنین با افزونه های ترجمه مانند qTranslate ، Polylang و WPML سازگار است.

ویژگی های دیگر:

بهینه سازی تصویر

فشرده سازی GZIP

بارگیری نقشه سایت


مبلغ قابل پرداخت 85,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 426

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما